Vračilo blaga
Kupec ima pravico, da
v roku 15 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni
potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnih
storitev). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od
oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, razen če je blago
uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi
bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do
odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu,
kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vračilo vplačil bo
izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema
sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR ali Osebni račun
kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe.
Elektronski naslov za pošiljanje
zahtevkov :
Po zaključku naročila kupec na svoj elektronski naslov prejme kopijo naročila. Kupec ima možnost z sporočilom na naš elektronski naslov #EM#696f646c4471636f6660616a216c697d7f3f617a#EM# preklicati svoje naročilo.
V primeru da smo njegovo naročilo že oddali na dostavo, pri prejemu pošiljke le-to zavrne, pošiljka se bo vrnila na naš naslov in s tem je naročilo preklicano, v tem primeru kupec nima nobenih stroškov z naročilom. V primeru kasnejšega preklica naročila, po prejemu blaga, kupec ravna v skladu z našimi splošnimi pogoji, točka “Vračilo blaga”.