prijavite ali ustvarite nov račun

Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNI DEL


Tehnika Agro, trgovina in storitve, d.o.o.
Industrijska cesta 7a
5000 Nova Gorica

ŠT. ODL: 2018/30446  Z DNE 20.8.2018, Vpisan pri AJPES, Izpostava Nova Gorica, MATIČNA ŠTEVILKA : 8268380000, ID za DDV: SI96431865, TRR: SI56 1010 0005 6968 386

Splošni pogoji poslovanja so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se ne spreminjajo.
Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.

Vse storitve na spletni strani z omejenim dostopom www.tehnika-agro.si  (v nadaljevanju spletna stran), opravlja podjetje: Tehnika Agro, trgovina in storitve, d.o.o., Industrijska cesta 7a, 5000 NOVA GORICA, (v nadaljevanju prodajalec)
Kupec je: podjetje, fizična oseba, ki opravlja dejavnost, ali druga fizična ali pravna oseba, ki ji prodajalec nudi blago in storitve ter mu zato omogoči z uporabniškim imenom in geslom dostop do spletne strani.

Storitev je: dobava naročenega blaga, reševanje in obdelava garancijskih listov, informacijska in tehnična podpora, obveščanje naročnika o promocijsko-akcijskih prodajah.
Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi prodajalec, oziroma za vse poslovne in pravne odnose med prodajalcem in kupcem, razen v primerih, ko se prodajalec in kupec za posamezne posle pisno drugače dogovorita.
Z vstopom kupca s svojim uporabniškim imenom in geslom na spletno stran se šteje, da je kupec prebral navedene splošne pogoje poslovanja ter da se z njimi v celoti strinja.


2. POSLOVNI PROSTORI 


Naslov podjetja:
Tehnika Agro, trgovina in storitve, d.o.o.
Industrijska cesta 7a
5000 Nova Gorica

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil informacije o:
  • identiteti podjetja,
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • odstopni rok od pogodbe, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

4. POSTOPEK NAKUPA IN NAROČILA BLAGA

Opis nakupa v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.
  1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko popravlja količine in dodaja ter odvzema).
  2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
  3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila
  • kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
  • če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup/naročilo
  • če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ''nazaj'' in spremeni vse elemente svojega naročila
  • kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila

Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino.


POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tretjem koraku ob vnosu naslova napišete naziv podjetja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.


5. DOSTAVA  BLAGA

Pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme oddano naročilo kupca.

Naročila sprejeta do 12 ure se obravnavajo kot naročila sprejeta v tem dnevu in jih prodajalec obdela še isti dan. Predviden rok dostave je naslednji delovni dan - sobota, nedelja in praznični dnevi se ne štejejo kot delovni dnevi.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za zamude v dostavi in ni odgovoren za posledice kakršne koli zamude v izvedbi pogodbene storitve.
Naročnik ne more preklicati naročila zaradi zamujenega roka dostave.

Pri naročilih nad vrednostjo 75.00 EUR  + DDV prodajalec ne zaračuna znesek stroškov logistike.
Mogoč je tudi osebni prevzem kupljenega blaga na sedežu našega podjetja, v času : 8.30 - 11.30  in 13 - 16 ure  na naslovu: 
Tehnika Agro d.o.o. Industrijska c. 7a, 5000 Nova Gorica  Telefon: +386 5 330 5800
Pri osebnem prevzemu paketa, mora kupnina biti že poravnana in sicer s predračunom ali plačilno kartico.

6. SPREMEMBA POGOJEV

Prodajalec si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj po objavi.

7. SOGLASJE

Nakup v spletni trgovini www.tehnika-agro.si  se lahko izvrši na dva načina, kot registrirani ali neregistrirani uporabnik. V obeh primerih je uporabnik ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in potrdi seznanjenost z njimi.


8. CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, način dostave) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popust velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen. Prodajalec (ponudnik) se zavezuje da bo zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil kupcu lahko odstop od nakupa (pogodbe) ali kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka

9. PLAČILA

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste informacijo o nakupu prejeli na vaš e-naslov, original račun pa skupaj z dostavljenim blagom.
Na voljo so naslednje vrste plačil:
  • z gotovino ob prevzemu :
  • Če izberete način plačila izdelka po povzetju, poskrbite, da ima prejemnik pošiljke pri sebi gotovino za plačilo odkupnine. Pošta Slovenije d.o.o. obračuna strošek skladno s svojim cenikom za vsako pošiljko, ki je poslana kot plačilo po povzetju.
  • z nakazilom na račun podjetja Tehnika Agro  d.o.o. po ponudi ali predračunu, ko ga dobite na vašo elektronsko pošto
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro),

10. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Varnost posredovanja podatkov in politika varovanja osebnih podatkov:
Podatki, ki jih kupec posreduje podjetju Tehnika Agro d.o.o, se bodo uporabljali izključno za interno uporabo in ne bodo posredovani tretjim osebam ali drugemu podjetju, razen s privoljenjem kupca. Elektronski naslovi se tudi ne bodo uporabili za razpošiljanje “spama”, za prejemanje obvestil o novostih pa samo v dogovoru s kupcem.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter z ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika.

10.1. Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "Splošnih pogojih poslovanja", razen če ni izrecno drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

10.2. Vsak kupec na zahtevo prejme kopijo "Splošnih pogojev poslovanja" v pisni obliki, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.tehnika-agro.si 

10.3. Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "Splošnih pogojev poslovanja", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče, najbližjemu stalnemu prebivališču kupca. 

10.4. “Splošni pogoji poslovanja” stopijo v veljavo takoj po prejemu oz. objavi na spletni strani www.tehnika-agro.si 

Izjavljamo, da smo davčni zavezanci in da smo zavezani plačevanju davka na dodano vrednost po 76. členu, Zakona o davku na dodano vrednost.


11. PRITOŽBE IN SPORI

V podjetju Tehnika Agro d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Tehnika Agro d.o.o..., Industrijska cesta 7a, 5000 Nova Gorica ali na elektronski naslov #EM#7264696f6568676461636f4b78686661797a733e75726478366a73#EM#  Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

V podjetju Tehnika Agro d.o.o bomo v najkrajšem možnem času potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osem) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče, ki je najbližje kraju kupčevega stalnega prebivališča.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



12. STVARNA NAPAKA


Podjetje Tehnika Agro d.o.o nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu s 37.-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Napaka je stvarna:
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravi storitev ali
  • vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi spore



12. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Podjetje. Tehnika Agro d.o.o  je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec. 

Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.

Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek,z enakim novim in brezhibnim izdelkom. 

V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim (ga ni več na zalogi/ni več dobavljiv), se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.

Garancijska popravila ali zamenjave se vršijo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec. 

Zgoraj navedena pravila pa ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.



13. VRAČILO BLAGA


Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: #EM#696f646c4471636f6660616a216c697d7f3f617a#EM#.  Kupec je dolžen podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Priložen mora biti račun. Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga.
Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
  • pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako kupec ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ima kupec znotraj zakonskih okvirov možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na poslovno enoto podjetja , Tehnika Agro d.o.o, Industrijska cesta 7a, 5000 Nova Gorica, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe
  • vidne sledi montaže ali uporabe so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov ali uporabe. Ne uporabljajte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila ob nakupu koriščena promokoda, se ta sredstva upoštevajo kot znižanje končne cene in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Tehnika Agro d.o.o kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar se mu vrne, najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če je kupec izrecno zahteval drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).






Nova Gorica, dne 30.10.2018

Tehnika Agro, trgovina in storitve, d.o.o.,

Industrijska cesta 7a, 5000 NOVA GORICA